środa, 29 grudnia 2010

Ankieta

Blog został trochę odświeżony. Mam nadzieję, że znajdę teraz trochę więcej czasu do pisania notek :) Jak można zauważyć, po prawej dodałem BLIPa, na którym przekazywał będę co ciekawsze linki do artykułów czy blogów z okolic wizji komputerowej i jej zastosowań. Ponadto pojawiły się ankiety, zachęcam do głosowania. Zauważyłem, że najczęściej na bloga wchodzi się z wyszukiwarek pod hasłem "kurs opencv" oraz "opencv". Najpopularniejsze posty także dotyczą wyłącznie OpenCV, stąd pomysł ankiety i poznania preferencji czytelników :)
Przez te ponad pół roku od ostatniego wpisu dostałem ogromną liczbę maili z prośbą o pomoc. Nie wszystkim udało mi się odpisać (nawet nie połowie...), co wynikało z braku czasu. Bardzo dużo osób pisało w sprawie kompilacji biblioteki jak i samych programów. Widzę, że to poważny problem, postaram się go trochę pociągnąć na bardzo podstawowym poziomie.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

No Łukaszu, mi udało się otrzymać pomoc, za co wielce jestem Ci wdzięczny, liczę że blog będzie dalej się rozwijał, opencv daje o wiele więcej możliwości niż tylko rozpoznanie twarzy, to tylko początek! mam nadzieję że napiszesz fajny artykuł z wykorzystaniem 2 kamer i stereo wizji :)
warto kombinować, jak się ma zajawkę ;] u mnei się dopiero zaczyna, ale zapowiadam, że może nie będzie mnie widać ale często będe tu wpadał :)

Pozdrawiam- Tomek